PLD CVS: SPECS wojtek

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 26 Maj 1999, 19:48:06 CEST

[środa, 26 maj 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Dlatego 1-5% użytkowników można było poświęcić te mniej niż 0.3 % spec'a.
I 95-99% uzytkowikow bedzie dla glibca musialo dac rpm -Uvh --nodeps?
Bo w ogole nie maja pakietu kernel? A i zalozenia jakis kernel musi byc?
(tak, wiem, kernele powinno sie RPMic... Ale jakos tego nie robie, zdajac sie
na tripwire).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/