Nowe pakiety...

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Czw, 27 Maj 1999, 14:21:24 CEST

[czwartek, 27 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Pakiety w miarę na bierząco są generowane. Zajrzyj na:
> ftp.pld.org.pl/stable/test
>
> Przy okazji .. Arkadiusz Miśkiewicz zasygnalizował, że obecne rozłożenie
> zasobów w ftp.pld.org.pl jest trochę mylące i że spora ilość ludzi
> traktuje ostatnie zasoby jako te które są w ftp.pld.org.pl/devel. W tej
> chwili od grypy lekko mi czaszka trzeszczy i jakoś ciężko mi jest wymyśleć
> inne rozłożenie zasobów na ftp.pld.org.pl takie które uwzględniałoby
> powyższe. Jeżeli ktoś miałby coś w tej kwesti do dadania to prosiłbym i
> jakieś dodatkowe sugestie.
ftp.pld.org.pl/current/
a stary devel jako
ftp.pld.org.pl/old/devel
wystarczy...

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support