PLD CVS: SPECS wojtek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 12:11:14 CEST

On Mon, 31 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeszcze raz powtórzę .. po co install, dir, du w /bin ?

Z tych samych powodow co /bin/{dd,mkdir} -- nie sa przeciez
wykorzystane w procesie bootowania przez initscripty ... skoro caly stuff
laduje defaultowo w /bin/* po co mamy na sile recznie przenosic to w specu

PS Nic mnie nie obchodzi, ze RH przenosi to recznie, nam moze sie to
przydac jezeli komus wyleci w powietrze partycja z /usr ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin