Ksh static - ale jak ? ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 31 Maj 1999, 13:35:38 CEST

On Mon, 31 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Sugerujesz, że nie mogę sobie założyć drugiego roota z ash.static o ile
> przewiduję grzebanie w systemie tak mocne, że mi liby powylatują ?

Nic takiego nie sugeruje, radze (osobiscie chcę) aby defaultowo shell
rootowski byl statyczny. Na prawde nie obchodzi mnie co potem z nim
przyszly "root" zrobi czy wymieni na inny np dynamicznie linkowany
z glib czy gtk+ .. Mnie interesuje tylko to aby PLD defaultowo
dostarczala statyczny shell i to do wyboru tcsh, ksh bash (ash odpada
-- nie chce sie osmieszac wstawiajac defaultowo rootowi ta powloke)

> (syatem został odtworzony z backupu na nowym dysku). tak czy inaczej nie
> widzę nadal powiodu dla którego /bin/bash ma być static.
Chyba zes sie zdenerwowal troche ;)
... Nie /bin/bash ale jeden z trzech ksh, bash lub tcsh -- to sa trzy
podstawowe shelle ktore sa w PLD, reszta IMHO powinna trafic do supported.
I ten ktory bedzie statyczny powinien isc defaultowo dla roota.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin