PLD CVS: SPECS wojtek

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 31 Maj 1999, 15:46:42 CEST

On pon, 31 maj 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> O jejku to mozna tez w takim razie poprzenosci shelle
> czesto mozna spotkac /usr/bin/bash itp na inych systemach ..
> Po co ?
> Co za duzo miejsca mamy w /usr/ czy co ? IMHO nic nie przeszkadzaja te
> 3 programy jezeli leza sobie w /bin, jezeli natomiast chcemy w /bin:/sbin
/bin jest czescia /, a ten czesto musi byc minimalny, na przyklad na stacjach, gdzie wszystko montowane jest przez NFS.
Wiec powinno tam byc tylko absolutne minimum.
Zreszta o interpreterach FHS tez wyraznie mowi: maja byc w /usr/bin
/bin/sh i ten ktory jest uzywany przy starcie moga byc w /bin (w /usr/bin stosowny link), ale reszta w /usr/bin.
Jesli cos ze wzgledow historycznych musi byc w /bin, to mozna ewentualnie tam zostawic, ale juz takiego /bin/bash, ze wzgledu na wielkosc zrobilbym symlinkiem.

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !