PLD CVS: SPECS wojtek

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 31 Maj 1999, 16:38:44 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> O.K Jacku,
> zgadza sie, /bin/,/sbin,/lib tylko niezbedne do podniesienia systemu
> binarki + biblioteki dla nich. To ja proponuje zatem przenieść
> wszelkie zbedne programy i biblioteki do /usr.

A ja raczej radzę trzymać się pewnych powszechnych konwencji. Jeśli ktoś
chce sobie budować system wyciągany przez NFS to mu twoje zamiary w
niczym
nie pomogą. Do tego służą takie dystrybucje jak muLinux linu LRP a nie
dystrybucje będące w założeniu serwerami lub stacjami roboczymi...

Apropos FHS-2.0 czyta się jak Solaris... Nawet many poszły tam
gdzie powinny być: /usr/share/man....

--Marcin