Ksh static - ale jak ? ;)

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 31 Maj 1999, 19:51:33 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Moje gratulacje,

Nie ma czego kupę czasu zmarnowałem...

> No ale nie można tak do ludzi podchodzić, przecież nie robimy PLD dla
> siebie ... (owszem ja używam i będe uzywał ale mam swoje "niedozwolone"
> laty itp) ...

No ale też nie ma sensu traktować wszystkich jak półgłópków których
trzeba zawsze za rączkę prowadzić. Radzę raczej orientować się
większością.
Czyli Twój poprzedni argument, że jak kto chce sobie skompilować /bin/sh
dynamicznie to niech sobie zrobi to sam można dokładnie odwrócić :-).

Ja wolę tam ogólnie raczej trzymać się pewnych konwencji i nie
próbować wszystkiego robić inaczej od reszty świata. Ułatwia to po
prostu codzienną robotę. Oczywiście nie koniecznie uważam wszelkie
nowinki
z RedHat-a za goden kopiowania albo za powszechną konwencję.

--Marcin