Uwaga na rpm-3.0.1-6 !

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 16 Maj 1999, 17:11:41 CEST

On Sun, 16 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Rozumiem wyższość db2 nad db1 ale to spowoduje duże problemy przy próbach
> upgradu z RH (nawet z 6.0). Zrozum że nie możemy odcinać sobie dopływu
> świeżej krwi.
> Jak wyszedł rpm 2.9x to odetchnołem że nie trzeba się męczyć przy upgrade z
> bazą rpm. Teraz znów ma wrócić ten problem ?

No tak a co maja powiedziec Ci (glownie PLD-develowcy) co od ponad roku
pracuja na glibc-2.1 i teraz im ciarki przechodza jak maja spowrotem
przechodzic meki i przebudowywac bazy rpm'owe ? ... Pozatym raczej
powinnismy sie rozwijac a nie cofac ...

A moze tak wzucic skrypcik elephanta coby w post sprawdzal i przebudowywal
z klucza bazy tych co jeszcze siedza na libdb.so2 ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin