rc-scripts

Wto, 4 Maj 1999, 14:55:03 CEST

On Tue, 4 May 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Fajnie tylko IMHO zamiast net-toolsow powinnismy wykorzystywac tylko iproute2,
> a to dlatego ze toolsy z net-tools nie pozwalaja na wykorzystanie w pelni mozliwosci
> jajca 2.2 (chodzi np. o NAT, routing bazujacy na source adresie itp.).

Wydaje mi się, że to chyba będzie w takim razie musiało być coś
kombinoanego (w razie czego skoryguj mnie). Chodzi o to, że net-toolsy
mają chyba trochę szerszy zakres typów urządzeń na jakich moga operować
(USB, PLIP), a także ptrafią zdaje się operować i na innych protokołach
niż na ipv4 i ipv6.

kloczek
PS. Proponuję koło 17-tej zbiórkę na #pld żeby obgadać sprawy związane z
rc-script i już wykończyć te źródła do takiej pierwszej używalnej postać.
Jeżeli komuś godzina nie pasuje to niech skoryguje czas spotkania.