strdup

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Czw, 6 Maj 1999, 07:09:36 CEST

On śro, 05 maj 1999, Artur Frysiak wrote:

> Witam
> Może mi ktoś tak na szybko powiedzieć co z tym zrobić ?
> gcc -O2 -mpentium -I../../include        -I../../include   -DHAVE_CONFIG_H
> -c testavl.c -o testavl.o
> In file included from testavl.c:8:
> ../../include/ac/string.h:54: macro `strdup' used without args
> make[2]: *** [testavl.o] Error 1
>
> Jest to pewnie jeden ze standardowych komunikatów po zmianie na glibc 2.1
> ale nie znam rozwiązania.

Ja mialem cos takiego probujac kompilowac delegate. Okazalo sie, ze zrodla sa do dupy. Najpierw #include <string.h> a potem jeszcze prototyp "strdup", ktore w string.h jest zadeklarowane jako makro. W delegate bylo tyle takich  krzakow, ze po  prostu zrezygnowalem z tego.
Podejzewam, ze tu jest podobny problem.

Pozdrowienia,
       Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !