pare problemow

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Pon, 10 Maj 1999, 09:08:26 CEST

no...w koncu zaczynam miec czas i moge troche tez zajac sie pld..:)

no ale po kolei...
ostatnie pld ktore sciagalem to10.4.99..wiec powiedzcie jesli niektore
rzeczy sa juz poprawione...:)
w zmailerze -> /etc/mail ma o-rwx a przez to smtp-policy.db mi nie
dziala..:) powinno byc o+x

boot-disc -> mozna z niego wyrzucic ldconfig (potrzebne tylko przy
tworzeniu), dodac przynajmniej umount, chmod (potrzebne przy skiszonym
cdromie) i ew pare innych toolsow...
ktos sie ogolnie zajmuje boot-diskiem?:) bo jak nie to moge sie tym zajac
jesli ktos sie jednak nim zajmuje to pare pomyslow:
boot-disc 2880 -> wielu z nas startuje z cd-romow wiec taki boot-disc bez
problemow bedzie chodzic a znacznie wiecej narzedzi mozna na niego wrzucic
przydalby sie tez rpmrc na boot-disku...albo ogolnie tylko w katalogu
 base...

pld ma wsparcie dla kerberosa...
nie wczytalem sie jeszcze w doce z niego...ale ogolnie widze, ze np.
telnet kerberosowy nie jest zgodny z tym standardowym...
wiec przydaloby sie tez rozgraniczenie na daemony kerberosowe i te
pamowe...bo wybierac mozemy...
system budujemy ciagle sami wiec wyborow by sie przydalo..:)

i taka ostatnia rzecz...
wszystkie pakiety sa w 1 katalogu...
przy sciaganiu sciagamy zwykle wszystko..:(
przydaloby sie rozgraniczyc pakiety oprocz podzialu na base/reszta takze
na podzial X-y, aplikacje itp...
chocby tylko linki porobic..
zmniejszy to nieco obciazenie mirrorow pld...bo tacy ludzie jak ja nie
beda ciagneli wszystkiego (ciagne all, nagrywam cd i kasuje z serva)

aha...
na www wrzuccie nowy adres listy...(pld-list w pld.org.pl) bo ja na ircu
dopiero sie o nim dowiedzialem