patch do xfiga

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Śro, 12 Maj 1999, 01:51:57 CEST

Xfig w stanie takim jak jest obecnie w CVS mi się
nie kompilował (zresztą ktoś się już chyba kiedyś skarżył)
Dorobiłem małą poprawkę i wygląda na to że działa.
Jakby się komuś chciało sprawdzić - "xfig.patch", wrzucam do cvs.

Natomiast nie udało mi się jak dotąd zbudować paczki.
Nie bardzo sobie radzę z przekonaniem Makefile żeby instalował
dokumentację i przykłady w RPM_BUILD_ROOT

ps. Czy się u mnie coś źle zrobiło, czy xfig jest rzeczywiście
taki brzydki :( ?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)