Propozycja przeorganizownia pld.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 11 Maj 1999, 14:43:33 CEST

On Tue, 11 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> BTW jakie problemy z cvs miałeś na myśli ?

Glownie to co sie dzieje (dzialo) w rcscriptsach.
Obecnie rc-scripts sa w strzepach, tagi 0_0_3 i 0_02 wogole zniknely
w tagu 0_0_1 jest jakis blad i nie ma kilku plikow.
Nie wiem jak to sie stalo bo po ostatniej debacie na ircu bylo ok.
na ftp dalej teza te rc-scriptsy co zawsze 3.66 a nie ktores z nowych
0.01 0.02 czy 0.03 a kiedy juz zostaly zrobione.

> Wiget
> --

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL