(fwd) GNU Zebra -- Free Routing Software for IPv6

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Czw, 13 Maj 1999, 15:52:37 CEST

On Thu, May 13, 1999 at 01:24:19PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
 > Testuję zebrę od jakiegoś miesiąca i bardzo mi się podoba, bo jest
> To w takim razie co wg Ciebie lepiej się sprawuje:
> mrtd czy zebra ?

Jak na razie Zebra się w ogóle nie spisuje jeśli chodzi o RIP/IPv4 -
wysyła jeden request, odbiera jedną odpowiedź i milknie. Nie wiem jak jest
z BGP/IPv6, jak znajdę chwilę czasu to potestuję. Z drugiej strony Zebra
rozwija się *bardzo* szybko i nowe wersje wychodzą praktycznie co dwa dni,
tak że za jakieś 2-3 miesiące może ona być całkiem niezłym routerem.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/