rpm-3.0.1 ciag dalszy

Nie, 16 Maj 1999, 21:54:34 CEST

On Sun, 16 May 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

>                                                   ^^^^^
> Tak na prawde to to ostatnie powinno nas tylko interesowac ..
> Czy w takim razie wszystkie pakiety ja i inni mamy z --nodeps instalowac ?
> Czy kompilowac nowym rpm'em wszystko i modlic sie aby takie kwiatki nie
> wylazly po rekompilacji ?

Tak czy inaczej wydaje mi się, że to, że nie ma jeszcze oficjalnie glibc
2.1.1 świadczy o tym że ludzie zaangażowani w robienie glic też nie są
jeszcze pewni tego kodu. Tłumaczyłem już Wojtkowi (siedzi obok mnie :), że
na razie powinniśmy raczej jednak używać glibc 2.1.0 z ewentualnymi
poprawkami, które uznamy za niezbędne, a glibc 2.1.1 można sobie zostawić
na nastęopny etap (próbując czy ten kod nie jest już gotowy do użycia).
Jak na razie nie ma chyba jakiś szczególnych powodów żebyśmy chcieli
mieć to co jest snap glibc. Wojtek będzie próbował (tak deklaruje) używać
najświeższego glibc .. ale jak na razie wprowadzanie tergo do użytku
(ogólnego na potrzeby PLD) nie wydaje się jeszcze potrzebne/włąściwe.

Pytałem się Wojtka czy nie wie czy gdzieś jest jakieś otwarte forum, które
działa na potrzeby developmentu glibc i mówił, że takowego nie zna. Może
ktoś wie gdzie można próbować posyłać zapytania w tej materii.