%config /etc/rc.d/init.d/* ?

Pon, 17 Maj 1999, 10:41:50 CEST

On Mon, 17 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Ale jak będe chciał ustawić dla binda nice +10 a dla zebry -1 ?
> Może zrobić tak że w /etc/sysconfig/system będzie:
> DEFAULT_NICE="+5"
> A w /etc/sysconfig/<name> domyślenie
> <name>_NICE=${DEFAULT_NICE}

W trakcie pisania listu o db2 i rpm-ie też na to wpadłem (uprzedziłeś
mnie :). Tylko ja myślałem o czymś innym. Proponowałbym nieco inaczej. W
/etc/sysconfig/system $DEFAULT_RUN_NICE_PRIORITY i $RUN_NICE_PRIORITY w
poszczegółnych konfiguracjach usług przysłaniające o ile jest ta zmienna
zdefiniowana to co jest w
/etc/sysconfig/system::$DEFAULT_RUN_NICE_PRIORITY.

> W każdym /etc/rc.d/init.d/<name> było by:
> . /etc/sysconfig/system
> [ -r /etc/sysconfig/<name> ] && . /etc/sysconfig/<name>
>
> daemon ${<name>_NICE} <name>

To mogłoby być w zamiast w każdym skrypcie tylko w
/etc/rc.d/init.d/functions gdzie zdaje się jest funkcja daemon. W tem
sposób bez zmieniania każdego skryptu o ile wykonuje on tylko

. /etc/sysconfig/<service>

nie trzeba by zmieniać składni wołania daemon().