%config /etc/rc.d/init.d/* ?

Pon, 17 Maj 1999, 10:47:13 CEST

On Mon, 17 May 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Albo sam $NICE ...

Noł .. bardziej opisowo. Te kilka liteek więcej w nazwie zmiennej nie
zaszkodzi. Niech to bedzie samokomentujace się. I jeszcze raz zamiast
zmieniać sposób wołania daemon() proponowałbym shemat jaki
zaprioponowałem, który omija wykonywania takiej modyfikacji. Dzięki temu
skryptu które nawet nie są przystosowane do daemon() z rc-scripts będą
też chodzić poprawnie.