%config /etc/rc.d/init.d/* ?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 17 Maj 1999, 13:46:59 CEST

[poniedziałek, 17 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Mon, 17 May 1999, Artur Frysiak wrote:
> [..]
>
> Jeszcze jeden argument przeciw schematowi <name>_NICE z dodatkowym
> umieszczaniem wszystkiego w jednym pliku. Konfuguracja usługi nie jest
> odseparowana od reszty ("chcę przenieść nameda na inną maszyne .. kurcze z
> jakim nice ja to uruchamiałem ?", a tak to "biorę pliki konfiguracyjne
> od named na inną maszynkę i to w całości tam uruchamiam"). Idąc tą drogą
> dalej możnaby dojść wo wyłącznie jednego pliku /etc/sysconfig/system z
> wszystkimi możliwymi parametrami. Przypomnę opis linii lotniczych Unix ;)
> [...]

Ale w /etc/sysconfig/system wylądowało by tylko:
DEFAULT_DAEMON_NICE_RUN_PRIORITY="+5"
(już bardziej samokomentującej nazwy nie mogłem wymyślić)
Reszta była by w /etc/sysconfig/named czyli
NAMED_NICE_RUN_PRIORITY=${DEFAULT_DAEMON_NICE_RUN_PRIORITY}

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak