ncurses i C++

Artur Wroblewski wrobell w posexperts.com.pl
Pon, 17 Maj 1999, 15:43:05 CEST

[poniedziałek, 17 maj 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Proponuje trochę inne nazwy:
> ncurses-c++-devel
> ncurses-c++-static
 Racja.

> Jest to bardziej przejrzyste.

> Raczej tylko do ncurses-c++-devel. ncurses-c++-static przecież wymaga
> ncurses-c++-static
 Znaczy c++-static wymaga c++-devel :)?

> A co z pakietem ncurses-c++ ?
 Na razie nie ma. Podczas kompilacji nie tworzą się dzielone biblioteki
dla C++. Jeszcze nie wykryłem dlaczego (a może to potrwać ze względu
na to, że u mnie się to kompiluje ok. 1/2-3/4 godziny).

   WroBELL <wrobell w posexperts.com.pl>