ssh 1.2.27 i IPv6

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Wto, 18 Maj 1999, 11:22:56 CEST

On Tue, 18 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Najpierw ręcznie poprawiłem starego a później ściągnąłem z podanego adresu
> :-).
> Ale i tak nie działa ponieważ glibc mają walniętą funkcję getaddrinfo (nie
> zgodna z jakimś tam RFC). Więcej informacji w README.IPv6 z patcha.

Właśnie dlatego potrzebujemy na gwałt glibca-2.1.1pre2 .. z tego co
czytałem w Changelogu chłopaki poprawiły getaddrinfo(); ale znowu jak
puściłem zapytanie na egcs-list jak toto przekompilować wszysscy nabrali
wody w usta ... Jeden podesłał mi tylko info, że nie jestem sam z tym
problemem i ze na glibc-list tez nie wiedzieli o co biega ... ;(

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin