problemy z rpm-em

Śro, 19 Maj 1999, 11:47:20 CEST

On Wed, 19 May 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Wed, 19 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
>
> [...]
>
> Tomek, :)
> Jak widze, ze od wczoraj ktos cos zmienil w kdebase.spec to jak ma byc
> moja reakcja ????
>
> Pomimo stwiedzenia, ze biore sie za KDE ktos cos zmienia.
> Zeby nie bylo problemow, ze cos komus sp*** poslalem to pod inna nazwa.

$ rcs2log kdebase.spec
1999-05-17  Tomasz Kłoczko  <kloczek w cenzor>

        * kdebase.spec:
        - s-/usr/share-%{_datadir}-
[..]

No tym kimś byłem ja ale jak widzisz to co zmieniłem to było zastąpienie
pewnej ścieżki makrem. Tego typu zmiany jakie ostatnio wprowadziłem
robiłem za pomocą seda masowo i nie zastanawaiłem się jakie zasoby
zmieniam, bo chciałem usunąć wszystkie wystąpienia jakiegoś wzorca. Trza
było tylko zrobić tak żeby w nowym specu też nie były używane ścieżki
wprost tylko makra i to by było dobrze.

Także trzeba było zrobuić tylko:
$ cvs up kdebase.spec

i o ile zmiana nie naniosłaby się prawidłowo (wyskoczyłaby wtedy linijka
"C kdebase.spec") to ręcznie po wszystkim jeszcze przerabiasz w takich
przypadkach speca integrując ręcznie to co nie mogło być zintegrowane
automatycznie i po wszystkim "cvs ci kdebase.spec" i po kłopocie.

Tak to się robić powinno .. :)