IMAP4

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Czw, 20 Maj 1999, 10:05:54 CEST

[środa, 19 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W zasadzie non stop krążą informacje o tym, że w IMAP są nadal dziury
> (mowa także o wersji 4.5). Trza by się Michał Zalewskiego spytać czy wie
> coś o powyższym bardziej konkretnego (ma ktoś z nim teraz bliższy kontakt
> ?).
/msg lcamtuf
coś jednak go dziś nie widzę

> Z tego co widzę w kilku znanych mi miejscach gdzie dopuszcza się
> używanie IMAP ludzie używają co raz częściej cyrusa:
> http://andrew2.andrew.cmu.edu/cyrus/imapd/
>
> W repo jest spec do tego imapa (cyrus.spec) ale nie jest dokończony.
> Cyrus ma wsparcie do kerberosa .. nie ma zdaje się nadal do PAM.
> Jest relatywnie mały i pod tym względem chyba łatwiejszy do
> zweryfikowania co na dłuższą metę może zaskutkować tym, że może okazać się
> co raz częściej używany.
I o ile się nie mylę umie wirtualne konta obsługiwać (czeg imapd chyba nie umie)

--
 \  _  \\  \  \    \     arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 /__/   /____//____/  http://www.pld.org.pl/ http://www.misiek.eu.org/