Propozycja modu³u DOC

Pią, 21 Maj 1999, 13:29:38 CEST

On Thu, 20 May 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Owszam mamy całkiem kompletne zasoby dokumentacji man,
> ale czy nie miałoby sensu zaprowadzić również czegoś w
> rodzaju zasobów zawierających ogólną dokumentację dotyczącą
> użytkowania Linux-a  w języku polskim. Mam np. Dość sporo
> na temat pisania modułow, lub używania LaTeX-a i chętnie
> bym to gdzieś podczepił...

Swego czasu chodziło mi po głowie zrobienie serwisu informacyjnego z swego
rodzaju drzewem decyzyjnym, w którym poruszając się po stronach
(odpowiadając na pytania poprzez wybranie linka) dochodziłoby się do
odpowiedzi na jakieś pytania. Taka sobie "knowledge base".
Często odpowiadam na różne pytania na listach i one się poprostu często
powtarzają. W tazie czego możnaby przekoerować delikwenta do np.
http://www.pld.org.pl/dev/knowledge/ ;-)

To co mówisz .. to znaczy zebranie dokumentów które są obecnie dostępne to
inna sprawa ale też wartoby się do tego bliżej przystawiać. Także przeciw
modułowi z dokumentacją o jakiej mówisz nie widzę przeciwskazań .. także
zapewne i inni.