install

Sob, 22 Maj 1999, 18:58:03 CEST

On Fri, 21 May 1999, Marcin Dalecki wrote:
[..]

> Muszę jednak przyznać, że cały system configure ma też swoje dość
> poważne wady...

Mógłbyś coś więcej na ten temat ? Ostatni z Arturem poświęciliśmy temu
dośćspotro czasu i przynajmniej mi wydaje się, że
autoconf/automake/autoheader i libtool w przypadku robienia bibliotek to
dobre narzędzie (przynajmniej jakoś nie natknąłem sięostatnio na jakieś
ciemne strony tych narzędzi).