PAMowe moduly

Jan Rekorajski baggins w hunter.mimuw.edu.pl
Nie, 23 Maj 1999, 02:36:00 CEST

[sobota, 22 maj 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Sat, 22 May 1999, Jan Rekorajski wrote:
> [..]

> Janek jest kilka spraw. Primo. Co robimy z innymi modułami (ldap i inne
> nss), a także z kerb4 i kerb5 ? chodzi o to czy ładujemy to pod nasze
> drzewko czy będziemy hodować w osobnych pakietach (Ty jesteś maher od PAM
> więc decyduj ;).

Ja bym to zrobił tak:
wszystkie moduły do repo, ale takie cuda ja ldap, kerb5, samba generowane
do osobnych pakietów - żeby nagle do Base nie trafiła cała masa dziwnych
rzeczy.

> Druga sprawa. SimplePAMApps-0.59 .. jest chyba support do pniam (configure
> szuka libpniam). Kolejna sprawa, że Wojtek mówi, że są kłopoty z su z
> sh-utils .. może by wziąć su z SimplePAMApps ?

Support do pniam to ja poproszę w ssh ;) O ile pamiętam to w SimplePAMApps
jest login, passwd i su? Jeśli nie ma z tym problemów to można to wziąć,
pniam też się przyda.

Janek