Ja się poddaje...

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 23 Maj 1999, 13:44:41 CEST

On Sun, May 23, 1999 at 10:10:41AM +0200, Tomasz Piłat wrote:

> No przeca napisałem że pakuje do tar.gz.
Jeśli cię dobrze zrozumiałem (a mam nadzieję, że nie), to chcesz
zmodyfikowane źródła pakować do tar.gz?
Źródła w CVS muszą być oryginalne - dystrybucyjne danego pakietu.
Tutaj my nie mamy prawa nic zmieniać.
Tylko, że oprócz źródeł wrzucamy tam jeszcze patche, które potem RPM
zakłada przybudowie pakietu.

^^^^^^^^ Jeśli to jest odpowiedź na ten post, to sorry, ale wolałem się
upewnić :-)

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !