KDE - pytanie

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Wto, 25 Maj 1999, 18:25:50 CEST

On Thu, 20 May 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Thu, 20 May 1999, Artur Frysiak wrote:
>
> [...]
>
> i z kdeutils dostaniesz np.
> ark, kab, ktop, khexdit itd.

> kazdy z nazwa, ja teraz robie tak, ze te pakiety wygladajanastepujaco:
> kdeutils-ark
> kdeutils-kab
> kdeutils-ktop
> kdeutils-khexdit

Tak stanowczo lepiej - nie trzeba się bawić w zgadywanki, czy coś jest z kde
czy nie. Wszystkie pakiety związane z KDE powinny zaczynać się od "kde".

Pozdrawiam,
--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2 w linux.uci.agh.edu.pl     http://dwd.interkom.pl/joshua/     |