PLD CVS: SPECS wojtek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 26 Maj 1999, 20:10:02 CEST

On Wed, 26 May 1999, Artur Frysiak wrote:

> Mieszasz dwie różne rzeczy. nscd nie chodzi na kernelach < 2.2.0 (no
> może 2.1.xxx) i tego find-requires/find-provides nie jest wstanie wykryć.
> Nie trzeba dawać Conflicts:  glibc =< 2.0.7 ponieważ
> find-requires/find-provides dokłada wersję interface funkcji np
> libm.so.6(GLIBC_2.1).

Teraz to faktycznie zamotales mnie ... no przeciez dolozy taki 'interfejs'
;) i do nscd ... To, ze find-requires nie znajdzie to wiem, dlatego
proponuje kompromis -- pomysl jak uszczesliwic tych nieszczesnikow co
sie porywaja z motyka na ksiezyc (wymieniane 0.3% wczesniej) i dopisz
w shellu cos na bazie 'uname -r ' ;) do find-requires.

> Jak jest na tyle kumaty aby skompilować kernel 'by hand' to może także
> uruchomić `rpm --nodpes` lub `rpm -e kernel --justdb`.

Zapytaj na p.c.o.l ilu bedziemy miec chetnych do rozpirzenia sobie bazy
rpma i jeszcze coby produkty PLD zachwalali ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin