Dla czytelników pld-cvs-commit

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 26 Maj 1999, 16:41:16 CEST

Cześć,

pld-cvs-commit takie jakie jest nie zabardzo nadaje się do czytania.
Zdaje się, że był ten pproblem kilka razy wspominany na liście, ale
bezskutecznie. Więc pozwoliłem go sobie rozwiązać "po mojej stronie".
Załączam fragment mojego procmailrc - innym też może się przydać.

Ucina on "PLD CVS:" z Subject (w końcu i tak to idzie do osobnego
folderu, więc poco ma mi się x razy powtarzać) i, jeśli mail dotyczy
modułu "SPECS" lub "SOURCES", dodaje listę modyfikowanych plików (jeśli
jest ich dużo - to tylko pierwsze 2-4 z nich).

Dzięki temu mogę sobie szybko zobaczyć co było zmieniane (to widać w
Subject), a zaglądam tylko do tych maili które mnie rzeczywiście
interesują.

Dało by się to pewnie zrobić lepiej, ale tak też działa :-)

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !