Problem z PAMem (skopany PAM w PLD?)

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 27 Maj 1999, 17:58:18 CEST

On Thu, 27 May 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy tutaj nie powinno być poprostu /bin/vi ?
Rozmawialem juz na ten temat z wigetem, ale nie jestem pewien czy lepiej
nie uzywac symlinkow do statycznego vi lub vim w /usr/bin/

EDITOR,VISUAL -- to na bank tez bedzie w /root/.profile ? (co tam jest dla
ksh ?)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin