wrappp

Pawel Wilk siewca w dione.ids.pl
Sob, 29 Maj 1999, 16:38:57 CEST

         Re: wrappp
   Date:
         Tue, 18 May 1999 18:38:53 +0200 (EEST)
   From:
         Konrad Stepien <konrad w interdata.com.pl>
     To:
         pld <pld-list w pld.org.pl>

reason: zjadlo mi te poczte bo wywalil sie moj relaj

>Wygląda fajnie, ale z radiusem nie za wiele ma wspólnego.
>Radius+portslave to rozwiązanie dla serwera ppp, wrappp jest
>rozwiązaniem dla klenta.

oh, i'm..

>Tak czy owak, rozwijaj to dalej.
>A tak na marginesie, czy to jest/będzie wieloużytkownikowe ?
>Czyli np. ziutek stawia połączenie, potem dołącza się henio, ale
>potem ziutek wychodzi, ale łącze stoi dalej, bo został henio.
>Jak henio wyjdzie to dopiero rozłącza.

ziutek może:

1.) rozłączyć się i pozwolić jeszcze raz postawić połączenie heniowi

2.) przekazać "opiekę" (a więc także accounting) ziutkowi,
    będą wtedy 2 procesy wrappp i będą gadać po IPC,
    warunek konieczny do tekiego czegoś to zgoda obu użytkowników.

    chcialbym żeby był ten wraper możliwie elastyczny,
    bo np. może być taka sytuacja że heniu stawia połączenie
    na linii do której nie ma dostępu (potrzeby dostępu) ziutek.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 630-50-50