PLD CVS: SOURCES wojtek

Nie, 30 Maj 1999, 19:29:07 CEST

On Sun, 30 May 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Nie możemy oczekiwać, że do każdego sysloga powstanie nowy klogd - bo to
> nie ma sensu.
> Osobiście jestem za podziałem.

W razie czego przy istniejącym podziale ssylogd czy syslog-ng przez
Obsoletes będą wyinstalowywać tylko jeden lub oba pakiety. Kolejna sprawa
to to, że chyba mógłby przy tej okazji pojawić się pseudopakiet np.
syslodaemon, który byłby udostępniany przez pakiety zawurające odpowiedni
funkcjonalny zamiennik.

kloczek
PS. Właśnie widzę, że na filewatch.org pojawiła się informacja o gawk
3.1.80. Zamierzam się w niego chwilowo zaopatrzyć i wypróbować czy przy
jego obecności daje się wygenerować glibc.
PS2. Nie mogę za bardzo wygenerować zmailera .. brak whoson-a, który ma
nieaktualnego whoson-config.patch