Ksh static - ale jak ? ;)

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 31 Maj 1999, 22:26:01 CEST

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Wczoraj poleciało mi około 50 plików z /usr/lib (ext2 się sypnął).
> Być może to wina jądra 2.2.9, nie wiem. W każdym razie nie było
> to planowane.

Wierzę, że nie było. Tylko bardzo wątpię, aby przyczyną błędu
było jądro, albowiem raczej zakładam, że w trakcie tego co
opisujesz to chyba nikt przecież do tego katalogu nic nie pisał.
Mnie osobiście w 2.2.9 jeszcze nic nie podpadło.

Raczej byłbym skłonny przypuszczać że jak zwykle przegrzana
pamieć, IDE płyta lub napęd zawiodły.

--Marcin