Ksh static - ale jak ? ;)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 31 Maj 1999, 22:09:13 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> zaczelo sie od tego, ze zproponowalem aby shell rootowski byl statyczny,
> a jak zwykle przerodzilo sie to w ostra dyskusje. Czy tak czy siak
> dystrybucja trafi do roznych ludzi i roznie bedzie oceniana, nie jest moim
> zamyslem robienie z ludzi glupow, poucznie czy wytykanie niedozolonych
> operacji. Jeden potraktuje statyczny shell jako zapobiegawczosc i dbanie o
> stabilnosc systemu, drugi zbeszta z blotem twierdzac, ze jest to zbedne
> trzeci oleje to wogole...

Myślę, że pomysł jest przedni. Zawsze kumplom się chwaliłem stabilnością
Linuxa, który po największych katastrofach miał się dobrze. To umacnia
tylko jego stabilność. Bardzo mi się podoba tekst, który to nie jako
potwierdza ;> Jeśli z komputera wyjąć procesor to linux dalej będzie liczył
w pamięci.

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer