(fwd) Wzium :)

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Nie, 30 Maj 1999, 21:06:51 CEST

Marcin, cos dla ciebie :)

----- Forwarded message from Michal Margula <alchemyx w uznam.top.pl> -----

Date: Sat, 29 May 1999 11:56:51 +0200
From: Michal Margula <alchemyx w uznam.top.pl>
To: Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>
Subject: Wzium :)

Ellow :)))

Słuchaj. Pamiętasz jak doradzaliście mi zainstalować pdksh? Zrobiłem to i parę
rc-scripts przestaje działać bo pkdsh nie obsługuje kolorów. Rozwiązaniem jest
poprawka do niektórych skryptów, żeby w nagłowku nie miały #!/bin/sh
a #!/bin/bash. I wsio będzie ok. Nie wiem czy się nie spóźniłem z tym, ale
mówie jak coś :>

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer

----- End forwarded message -----
Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project