nazwa hosta w /etc/sysconfig/network

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Pon, 1 Lis 1999, 12:59:06 CET

Hej,

On Thu, 28 Oct 1999, Bartosz Waszak wrote:

> No i wyszło na jaw  dlaczego  to nie  działa.  Ze względu na to, że włączyłem
> sobie IPv6,   apacz zapragnął znaleźć rekordy AAAA w DNS, których nie miałem.
> Swoją drogą czy   istnieje jakaś możliwość podłączenia się do 6bone-pl  mając
> łacze dial-up, ponoć była jakaś możliwość dynamicznego stawiania tunelu.

Jeśli na tym laczu dial-up masz stale IP (tzn. za kazdym razem kiedy sie
podlaczasz masz te same) to nie widze przeszkod ... Jesli nie to jest
problem gdyz tunel zestawia sie do konretnego IP tak wiec za kazdym razem
trzeba bylo by zmieniac tunel (tj. stawiac od nowa) ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w ps.pl