RE: Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 1 Lis 1999, 23:10:24 CET

On Mon, 1 Nov 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Nie. Chodzi o to by w przyszłości przy budowaniu pakietu dokumentacja była
> przerabiana z texinfo i man (bo głównie o nie chodzi) _automatycznie_ na
> Docbook (w wersji SGML lub od razu XML) i w
> takiej postaci trzymana w dystrybucji. Kiedy będą już w powszechnym użyciu
> przeglądarki XML będziemy do przodu.

Wpadl mi do glowy wlasnie szalony ;-) pomysl:
Fajnie by bylo jakby zrobic dokumentacje w modelu klient-serwer.
Na pojedynczych komuterach bylo by to wsumie niepotrzebne, ale w wiekszych
sieciach jest troche klopotliwe trzymanie dokumentacji na wszystkich
maszynach.
Powiedzmy ze czesc kliencka skladala by sie z lynksa albo czegos co
potrafi zadawac requesty XML-RPC i wyswietlac to jakos sensownie.
A strona serwera to baza plikow z dokumentacja + serwer XML-RPC
kompatybilny wstecznie z HTML'em.
Jesli to co pisze to kompletna herezja to sory. Nie zajmuje sie tym na
codzien.

> Pozdrawiam
> Rafał

Grzegorz Stanislawski