Dokumentacja

Radek rad w zak13.p.lodz.pl
Wto, 2 Lis 1999, 22:36:35 CET

Przepraszam , że się wtrącam , ale moim zdaniem dystrybucja PLD
powinna postawić właśnie na uporządkowanie i rozwój dokumentacji.
      Używałem wielu dystrybucji i jedno mogę o nich powiedzieć :
dokumentacja w nich to skandal.Często zdarza się , że dokumentacja jest
po prostu nieaktualna np.strony man .
Nie ma sensu tworzenie nowej dystrybucji , skoro wszelkie informacje
i tak trzeba będzie zdobywać grzebiąc po wszystkich zakątkach sieci.
       Dobra dokumentacja jest tym co zachęciłoby wielu ludzi do przejścia
na PLD (bo nie sądzę by patriotyzm wystarczył :-) ).

początkujący na liście :
                    Radosław Habelski
                    rad w zak13.p.lodz.pl