Re: tftp - rc-lined [Już na spokojnie...]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 3 Lis 1999, 09:02:03 CET

Panowie,

Wydaje mi się, że sprawa z FHS jest o tyle śliska, że podaje tylko to co
przewidzieli jego twórcy :)

A w moim wypadku położenie /diskless jest ograniczone przez bootromy:(
Pozwalają one na podanie ścieżki max 8 znaków.
Tak, wiem zawsze można je wymienić - ale wymiana i konfiguracja 80-100
jest dość trudna.

On Wed, 3 Nov 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:
[...]
> Sory, ale nie do normalnosci tylko do paranoi.
> Jesli mialbym administrowac maszyna ktora udostepnia pliki bezdyskowym
> kompom, to szukalby mich w katalogach wlasnie /diskles czy /tftpboot
> (z ktorym AFAIR jest domylsnie skompilowany tftpd).

Właśnie dlatego podeślę chyba patch do tftp który to zmienia :)))

[...]
Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Prawdopodobnie dziś podeśle diskless.spec :)
Czyli coś dla tych którzy chcą mieć bezdyskowe terminale.
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa