inn błąd

Śro, 3 Lis 1999, 23:08:53 CET

Właśnie spróbowałem sobi zrobić inn-a i generalnei sie bduje choć jeszcze
nie sprawdzałem jak to działa. Dwie uwagi:

- nadal dużo plików ma news.news i wyglada, że jest to niepotrzebne,

- niektóre skrypty mają %config i też wydaje się, że jest to zbedne
  (szczególenie te w %{_datadir}/news/)

- po mimo --enable-shared nie generują się shared liby i wszystkie binarki
  są linkowane statycznei z libinn i libstorage przez co są niepotrzebnie
  duże,

- wogóle w żadnym pakiecie nie ma libinn i libstorage.

Pierwszych dwuch punktów nie jestem pewien do końca i tu wydaje się, że
ktoś kto sie na tym lepiej zna powienien zdecydować.