Odp: KDE

Radosław Habelski rad w zak13.p.lodz.pl
Pią, 5 Lis 1999, 17:51:46 CET

----- Original Message -----
From: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Friday, November 05, 1999 4:33 PM
Subject: Re: KDE

> Przykład to gospodarka zasobami
> fontów pod KDE jest ona kompletnie inna od tego co jest znane z X Window.

Nie znam się na tym, wiem natomiast, że chciałbym kiedyś zobaczyć
dystrybucję z przyzwoitymi polskimi fontami truetype, z możliwością
wydrukowania dokumentu bez kombinowania .
( troche nie na temat, ale skoro już mówimy o fontach ...)

>  .. ifdeologia to jakieś obce słowo w tym świetku.

Jak to nazwiesz nie ma znaczenia, na pewno nie jest to obce słowo w tym
świetku :-)

Nie wiem dlaczego tak jest , ale dla większości ludzi których znam KDE jest
wygodniejsze od GNOME-a. To są tylko odczucia, ale właśnie one decydują
ja i tak wolę robić większość rzeczy na konsoli.
GNOME niech sobie będzie, KDE jest jednak szybciej rozwijane,
i przypuszczam, że ludzie tworzący ten desktop zdają sobie sprawę
z występujących niedociągnięć, jest więc nadzieja na poprawki.
Jeśli chodzi o bibliotekę QT ,może nie jest to licencja GPL, ale nie
widać żeby to przeszkadzało twórcą softu.

                      Radosław Habelski
                      rad w zak13.p.lodz.pl