Dokumentacja

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 6 Lis 1999, 14:41:03 CET

On Wed, Nov 03, 1999 at 04:31:41PM +0100, Radosław Habelski wrote:
> Nie miałem tu na  myśli tylko dokumentacji w języku polskim , np. w RedHat6
> podręcznik : man smbmount nie podaje prawidłowej składni komendy smbmount,
> w Mandrake-u 6.1 jest dokładnie to samo.Wydaje mi się , że skoro zmienia się
> składnia polecenia to wypadałoby to uwzględnić w "man" ,co prawda nowa
> składnia
> jest podana , ale trzeba troche poszperać ...
> i nie jest to jedyny przyklad.

Ale to są niedopatrzenia autorów programów. Nie możemy wszystkiego po
nich naprawiać. My tylko robimy z nich pakiety. Czasem możemy zrobić
patcha, także do dokumentacji - ale to nie jest nasze główne zadanie.
Czy to też jest błąd PLD, że np. Midnight Commander ma problemy z FTP,
albo, że lynx nie obsługuje tabelek?

Pozdrowienia,
        Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !