pam_console

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Nie, 14 Lis 1999, 03:38:35 CET

[niedziela, 14 listopad 1999], Jarek Woloszyn napisał(a):

> Niedawno zrobilem upgrade wszystkiego do tego co jest dostepne w ramach
> PLD i wlasnie sprowadzam system do stanu uzywalnosci, bo pare rzeczy sie
> zmienilo. No i doszedlem do pama. Dlaczego zupelnie usunieta jest
> mozliwosc korzystania z /etc/security/console.perms? Czy jest to zrobione
> ot tak bo komus sie nie podobalo? Jezeli nawet to czemu nie zostawic tego
> jako opcji. A moze wrzucic to jako dodatkowy modul.

Ot tak mnie się nie podobało ;) A całkiem serio, to pam_console w wersji
z RedHata musi mieć glib zainstalowane. A funkcjonalność którą daje
/etc/security/console.perms jest IMHO nieporzebna, a jak ktoś musi
to ma /etc/profile.

Okroiłem ten moduł do takiego stanu że robi co trzeba i nie jest
opuchniętym kombajnem, IMO.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio