ksh i spacje

Nie, 14 Lis 1999, 04:23:46 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> OK, tylko dlaczego w pakiecie setup, w /etc/passwd stoi:
> root::0:0:root:/root:/bin/sh
>
> Czy jest to na zasadzie "sam sobie ustaw root shell" ?

Stan jest taki, że coś musiało być tak czy inaczej w tym miejscu, żeby nie
tworzyc za dużo zależności to zostało wstawione /bin/sh niemniej jak
wiesz nie jest to konieczne. Moze jakiś mechanizm wyboru sjhella by się
przydał ale nie mam koncepcji na w miarę proste udostepnienie czegoś
takiego. Masz może jakis pomysł ?

IMHO do wykonywania czynnosci adminstracyjnych ksh i tak wystarczy. Nie
jestem pewien czy pdksh jednak nie ma jakiegoś tab completytion (Marcin
jeżeli wiesz coś o tym to puść linijkę tekstu).