slrn

Pon, 8 Lis 1999, 19:53:52 CET

On Sat, 6 Nov 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Obejrzałem sobie  slrn'a  doszło kilka paczy i mam taką sugestie, co sądzicie
> o tym oby dołączyć  łaty  na unicode i nls oraz highlight. Są one raczej GNU.
> Gdyż  z tego co słyszałem to autorowi slrn'a nie chce się tworzyć nls gdyż to
> byłoby  dla  niego  za dużo roboty,  nie  wiem  czy autorzy łat próbowali  je
> podesłać autorowi slrna, żeby je włączył do slrna.
>
> A swoją  drogą -  czy tin ma obsługe  unicode   -> ponoć   miał    ją  dostać
> najbliższym czasie.

Z unicde jest trochę kłopotów przy wysyłaniu listów. Chodzi o to, że w
zasadzie nie wiedomo czy tekst w UTF ma już dostarczać edytor czy ma się
tym zajmować newsreader (IMHO to pierwsze raczej). Z czytaniem jest troche
niej kłopotów ale też ważne żeby obsługą UTF nie musiał się zajmować
bynajmniej też newsreader tylko żeby to robiła aplikacja terminalowa. Na
konsoli moze być to łatwe ale w przypadku xterma to raczje trzeba poczekać
na nowe XFree.

Co do slrn to po podpinałbym pod domyślną konfigurację to co jest w
plikach makr jakie ostanio podoąłczałem do pakietu (scorin, ustawianie
kolorów).

Z unicode to bym sie na razie chyba wstrzmał ale inne rzeczy raczej tak.