slrn

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 8 Lis 1999, 22:30:49 CET

[poniedziałek, 08 listopad 1999], Robert Maron napisał(a):

> ostatnio jak ogladalem librecode, to mialo bledy i bylo bardzo niepelne
> (jakies 3 miesiace temu); konwert qrczaka byl lepszy ;-)
> to oczywiscie nie jest zacheta do uzycia konwerta qrczaka, tylko do
> poprawiania librecode

Ja go używałem z miesiąc temu i było w pełni sprawne (poza drobiazgami
typu zakamuflowany i nieznaczny memory leak). Trochę korespondowałem
z Pinardem w sprawie różnych poprawek i ulepszeń, obiecał się tym zająć.
W każdym bądź razie ostatnia wersja była w pełni funkcjonalna.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/