CVS :(

Wto, 9 Lis 1999, 22:00:26 CET

On Tue, 9 Nov 1999 cezar w cs.net.pl wrote:

> VTAM!
>
> CVS mnie nie lubi :(

> cvs update: notice: main loop with
> CVSROOT=:pserver:cezar w cvs.pld.org.pl:/cvsroot
>
> cvs update: notice: main loop with
> CVSROOT=:pserver:nobody w cvs.pld.org.pl:/cvsroot
>
> Sorry, you don't have read/write access to the history file
> /cvsroot/CVSROOT/history
>
> Permission denied

Cezar .. a dokładnie wywołujesz. Ostanio wykonałem upgrade cvs serwera i
nowa wesja cvs ma troche inne zachowanie w niektórych sytuacjach i na
potzreby kilku osób musiałem juz zmieniać konf ale bez szczegółów w którym
module update robiłeś troche ciężko :-)

(Nowa wersja cvs ma nadal mem leak ale jednocześnie jakby wolniej puchnie
sam serwer podczas długich ciągnieć i dlatego zdecydowałem się na zmianę)