CVS sux ;)

Wto, 9 Lis 1999, 22:32:45 CET

On Tue, 9 Nov 1999, ---%serek--- wrote:

> skrypt uzywany na cvsweb.pld jest w porownaniu z http://cvs.pld.org.pl/
> mocno zaawansowany technicznie, a galaz SOURCES jest zdecydowanie
> najszersza z galezi, wiec brakuje 'resources'. jednak jesli ktos ma na
> podoredziu jakiegos CRAYa, i moze go przeznaczyc na cvsweb, od razu go tam
> przenosimy.

Sergiusz poprzedni skrypt do cvsweb który obsługuje nadal cvs.pld.org.pl
daje sobie spokojnie radę i nadal nie wiedać żeby za mocno obciązał system
swoim działaniem.
Ma on nieco gorszy wygląd pod szkapą ale dla mnie który te zasoby
przedewszyskim przeglada via lynx to co oddaje stary skrypt jest znacznie
lepsze bo nie używa ramek, z którymi lynx ma kłopoty (w .Xclients mam
odpalane dwa xtermy z dwoma lynxami na SOURCES i SPECS automatycznie
przy starcie sesji Xów ;)

Moze choć tymczasowo dopóty dopóki nie da sie coś znaleźć na brak zasobów
dla nowego skryptu wstawić na cvsweb stary skrypt ?