Portslave

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Wto, 9 Lis 1999, 23:24:11 CET

Jestem w toku tworzenia     pakietu dla portslave -> i nie wiem gdzie wsadzić
uruchamianie    radinit  (nie  jest to żaden  daemon,  tylko coś co  generuje
/var/run/radsession.id (musi być on generowany przy każdym  starcie (tak jest
w docu)))

--
 -=[  Bartosz Waszak  ]--[      The best diplomat I know is a fully       ]=-
-==[ waszi w pld.org.pl ]==[        activated phaser bank. -- Scotty        ]==-