notify

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 10 Lis 1999, 17:14:17 CET

[środa, 10 listopad 1999], ---%serek--- napisał(a):

> trudno byloby zrealizowac ad. 2 i ad. 3. a mysle, ze ruch nie bedzie
> maxymalnie wielki, co nie? jak sie ma nazywac lista?

Będzie spory, bo pakietów jest kilkaset i tylko wśród pierwszych
kilkudziesięciu zmieniło się kilkanaście (tyle mi wyszło po pierwszych
uruchomieniach). Więc przeglądanie tego może być dość uciążliwe, szczególnie
jeśli opiekujesz się powiedzmy kilkunastoma pakietami. Spróbuję coś
wymyślić... No a liste ogólną można swoją drogą założyć - nazwij ją może
`pld-zdw-fullfeed'. Robocza nazwa projektu to 'zero day warez' stąd skrót
(ci co czytali http://lech7.pse.pl/~lech7/kradz/ to wiedzą o co biega :))

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/